Ännu en ny vecka!

image65

Haha tyckte denna bild passade in idag :) Jag behöver ju tyvärr kaffe för att komma igång på morgonen..
Illa jag vet!
Men jag försöker att inte dricka detta när jag är ledig, men det är svårt.. Har dock väldigt lite kvar nu så nä det tar slut så tar det slut!

En ny vecka, många som börjar sina dieter idag då? Måndag är väl den dagen?
Jag brukar säga ungefär samma sak, förutom at jag inte bantar.. Jag försöker att dra in på sockret.. Dock misslyckas jag ju närmare helgen kommer och har jag klarat mig så långt så misslyckas det under helgen ganska rejällt. Mitt tänkande; Det är ju ändå helg ;D

Nää nu ska jag äta min mackor :) OST mackor mumma!

Ha en trevlig dag :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0