Ännu en pluggdag!!

Gud vad jag längtar tills detta är över. Sedan är det ca 3 månader "sommarlov". Jag ska ju faktiskt jobba :) Men det tycker jag ska bli roligt!
På jobbet kräver ingen att man ska sitta hemma och göra jobb saker man gör det på jobbet och man får bra betalt för det!  Så, i morgon är det tenta.. Väveritenta. Kanske inte låter så jobbigt?
Mer än vad man kan tro fktiskt, till och med jag tycker det, många olika bindningar att komma ihåg, fylla i dem på miljontals olika sätt. däremot tror jag att 30 poängs frågan kommer att gå galant ;D Analysera en tygbit, än så länge på lektionerna har det gått skit bra :) Men sedan är det ju 40P till som man ska ha.

Nä jag skulle ha gått upp kl 7 när jag ställde klockan... Och nu har jag suttit ovch degat i 1h. Så nu sk ajag börja plugga! Ingen jäkla omtenta här icke!
Små saker som springer runt i huvudet bara.. Ibland blir man orolig, men förhoppningsvist är det lungt! Annars blir det roligt att plugga.. OR NOT!

Nää återkommer när jag får det allt för tråkigt.
Men måste bara säga att huvudvärken kröp sig på mig nu när jag bestämmde mig för att börja pluggeriet :P haha

/M

Jo jag måt fortfarande dåligt idag.. Snorig och förjävlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0