Äppelpaj!

Trodde att jag hade hittat ett jätte bra recept på datorn igår på äppelpaj så jag var på affären idag och köpte lite saker till detta... Blev inte så gott som jag trodde :( Skule bli en deg som man skulle kavla ut, blev typ som smuldeg fast det blev inte samma bra reslutat efter man haft deni ugnen. Var fasiken marsan såsen som var godast :P

Idag var jag ju i skolan, hade föreläsning med en kille som heter Pelle :) Var riktigt bra måste jag säga :) Efter så hade vi möte med gruppen och måste säga att det var första gången det gick riktigt bra.. Så vi är typ klar nu :D Jag skrev min del när jag kom hem och skicka till Elin så hon skulle läågga in det och skicka ut hela arbetet sen :)

Efter skolan var jag och Elin till stan, var till systemet då vi inte har "tid" i morgon eller på lördag :P För vi ska ligga och pressa i solen ;D haha UNDERBART väder :)
Sen var vi eller Elin och köpte kort till hennes bror som fyler 20 år i morgon?
Ein gick till bussen och jag till ICA och sen hem :)

Jag har faktiskt varit ut och gått idag :D SÅ underbart det med :) Har ju haft sådana problem med knät, har haft ont tidigare idag och nu, men jag klara mig hela timmen jag var ute :) Även om jag gick VÄLDIGT långsamt :P Jag kanske hade tagit ipren, kanske därför det inte gjorde ont? hmm..

Jaja har börjat städa och organisera lite i mina garderober.. De är för SMÅ :P haha
Har lagt extra täcket samt lakan och sängkläder till detta i en påse under sänge nu.. Nu får alla andra sängkläder och badlakan plats och behöver inte ligga på "golvet" i garderoben.. Men måste resa allt annat också.. BLÄ!

Ska även testa en outfit att ha på mig på lördag :D PARTY PARTY!
Nu har jag skrivit alldeles för mycket, så ha det bra!

/M

Kommentarer
Postat av: jennifer :)

hoppas du har haft en bra dag iaff ;)

2008-05-08 @ 21:14:03
URL: http://jennifersomfan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0