Bättre..

Idag tror jag att det känns bätter, inte så bra att jag skulle ut och röjja däremot...
Men men en till dag av kurering så kanske det bli bättre :)
I "värsta" fall får jag ta och gå ut nykter, vill ju inte svika brudarna :P
Nää skiter i sytemet idag och tar det i morgon så får jag se om det blir alkohol eller ej, vill inte dricka när jag går på Ipren.. Visst har man haft onmt i huvudet på dan är det en sak men jag lever inte riktigt utan dem just nu..

Har druckit mina vitaminer idag också iaf.. BLÄ!!!
Tar bara ett halv glas vatten och blandar ut dem och sen häler jag i juice, men är äckligt iaf.
Sedan te med socker som mamma säger är sååå bra :) En varm dusch och jag känner mig ganska bra just nu :) Ska väl ringa Elin strax och kolla när vi ska träffas :)
Blir väl efter 12, är ju sol idag och hon sitter väl och solar på balkongen ;P Är ju sol där tills 12 tiden hehe.

Nä ha en bra dag:)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0