Blir rädd när jag läser..

Skulle logga in här på blogg och ser en rubrik.
Vet ni hur många tjejer som har problem?? De skriver hur mycket de äter och tränar. De tycker att de äter för mycket och tränar för lite.. En tjej skulle väga 40kg till skolavslutningen. Tycker synd att personer ska känna att de är fula, tjocka, äckliga mm.
Det får ens egna problem att blekna. Det här är en sjukdom som de förmodligen kommer att få kämpa med i resten av deras liv.. Och att de sitter och peppar varandra.

Nu ska jag inte skriva merom det men vill uppmärksamma att problemet är mycket större än vad man tror!

Själv så har jag köpt tyget till min princess klänning idag :) Ljus ljus rosa, så ska bli så fin sååå :)
Börjar väl sy på den i helgen eller till nästa vecka är lite mycket i skolan nu.

Jo har jag brättat att jag ska fira Norges National dag? :P
Jag och Elin behövde ju en anledning till att festa i helgen så vi tog den :P HAHA
Så har inhandlat både vin och cider, ojoj :P

Elin kom även på den otroligt smarta idéen till shlagerkvällen nästa helg. Vi köper vårat vin som vanligt och sen så komer vi även mosserat vin som vi dricker. Vi ska altså satsa på MINNESLUCKA #1!! :P haha
Får väl se hur det ser ut nästa vecka. Men det låter gott, jag får väl grunda med MYCKET mat så kan jag få minnas lite av kvällen :D

Nu ska jag sova, har en lång dag framför mig.. STÄDA och PLUGGA!! +lite med små saker :)

God natt och sov så gott :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0