Borta!

Tänkte att jag skulle lägga ut lite bilder från dagen, före och efter bider lite grann ;P
Men jag hittar inte kamera sladden..
Min "härliga" bränna gör inte lika ont nu, har smörjt in mig 1000000ggr nu och så tog jag en Ipren :P
Så nästan halva flaskan som jag köpte för 2 timmar sedan är slut typ.. Jaja!

Elin hade iaf lagt ut lite bilder så jag tänkte att ni unnde få se dem först så ska jags täda och leta efter sladen i morgon lite mer :)

Så jag ska sova snart, blev så trött av brännan :P Och ska ju orka festa loss imorgon ;D


När jag fortfarande var vit och fin ;P
Vad jag gör för minder hela tiden vet jag inte, jag tror att det är en reflex när en kamera kommer fram!
;D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0