Döljt!

JUPP! Jag brände ju mig igår och idag ska jag till knallen och träffa Elin..
Jag har försökt dölja det röda så bra som möjligt. Inte så lätt då man inte kan gå ut i full mundering då det är sommarvärme ute..
Så leggings och jeans kjol, sedan en t.shirt, vit med rosa och svarta ränder typ, hittade först bara svarta tröjor som gick högt upp över bröstet, såh ju skit dumt ut!
Sedan har jag en tunn svart kofta över för att dölja armarna :P Men jag har dragit upp den i ärmarna ca 1 dm. Då de ser helt okejj ut :P hehe

Smink är viktigt dölja ansiktet :P Och sen keps :D Så SNYGG!! :P Eller inte, ska kolla om jag hittar något bra till kvällen, syns väl iaf mindre när det är mörkt :P haha

Nä nu ska jag fixa det sista innan jag ska dra ner :)
Hoppas att ni sitter ute och njuter av solen åt mig nu :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0