Dumma knä!

Jag har haft lite problem med mitt knä de senaste veckorna/månaderna. Knakar när jag går, men inte jämt. Och nu de senase dagarna har det börjat göra riktigt ont också. Så idag när jag var ute och gick fick jag lov att vika av eftetr halva biten. Gjorde ont igår också när jag var ute men jag kunnde gå lugnare hela biten iaf. Jaja blir det inte bättre måste jag ringa hälsocentralen.. :(

Jaja, det är bara att vila :)
Jo kollade på unfa mödrar här för en stund sedan... Jag står fast att jag ska vänta ett bra tag med barn....
En tjej som låg och födde filmade de allt, ALLT! Så när huvudet hade ploppat ut filmade de den, såg ut at han höll på at bli stypt.. Nä ingen fara att det ska hända mig än inte.
Även om mamma sa till mig sist jag var hemma att hon förväntade sig att bli mormor inom 5 år..! Och alla förväntar sig att det är jag som ploppar ut första unden också. Jag singel, pluggar och lever livet. Inte syrran fast jobb, pojkvänn sedan nästan 6 år mm.. Jag satsar på att brossan blir först jag :P hahah
(Han är ju snart tonåring :P)

Nää slutsnackat här ska snacka lite med syrrran nu :D Hon ringer!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0