God förmiddag :=)

Jag är så otroligt seg idag, sängen var varm och så underbart härligt. Så när klockan ringde kl 7!! Kom jag ju inte om, inget jag trodde heller :P Men klockan 9 tyckte jag att jag var pigg och skulle upp...
På något sätt så var klockan över 10 när jag kollade på klockan igen ;D

Är så underbart väder idag.. 20 grader. Vill SOLA!! Men inte själv..
+ att jag måste plugga och göra en MASSA saker.. Ska ju faktiskt sola i morgon :D
Ska laga hjulen på resväskan idag, som jag alltid säger; Lite eltejp fixar ALLT! ;D

Har så otroligt ont i magen idag också så känns som jag ska spy eller svimma av.. Tagit Ipren men har inte riktigt börja verka än. Så ligger kvar ett litet tag till här :)

Så idag står detta på listan:
*Plugga sälj och butiks kommunikation
*Laga väskan
*Sy toallen till klänningen
*Städa?
*Börja packa och se vad som är smutisigt,
har ju tvättstuga på söndag!

JO bilden som jag Emelie och Elin skulle vara med på sedan i lördags trodde vi försvann och var lyckliga.. Hittade dock den här igår? Tänkte bjuda på den ;D haha
Minns knappt att jag var med på kort och det syns verkligen at vi druckit ;D haha


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0