Härlig dag! =)

Ja men förutom tentan då. Satt väldigt länge denna gång, jag är ju en sådan person som blir klar först.. Så blev skit stressad när alla började gå :P
Men det gick iaf bra :) Sedan var vi till ica maxi och sedan hem till Emelie :) Mycket fint hade de hemma :) Grillade KÖTT (var år och dar sedan man åt det), klyftpotatis och bea :) Mumma! Jo sallad var det också, gjort av kärlek ;) hahaha

Klockan hann bli 15-16 något, men det var fortfaradne jätte varmt så vi satte oss i solen med bikinisarna is törtsa hugg :) Härligt värre kan jag säga, Blev halv 8 tåget därifrån. Trött efter denna dagen. Så jag fortsätter att slappa och går upp lite tidigare i morgon bara :) Kan jag fixa lite då!
I morgon ska det även bli lite sämre väder så funderar på att ta en prommis till stan och sola :) Måste ju få lite färg tills jag kommer hem. har juj ändå varit på varmare breddgrader ;P

Nu är det dirty sexy money snart här så ska kolla på det och slappa :D:D:D
Bara EN tenta kvar nu! Sedan kommer jag hem!! :D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0