I am up!!!

image67
Måste säga att det är väl otroligt.. Pratade med syrran igår både på msn och på telefonen så blev sent igår..
Hon och Igor grundlurade mig igår ju :P haha
Jag skyller på att jag var trött. Men kan iaf säga att båda var så chokad över att jag gick på det så länge :P

Jaja, tänkte ju att jag ska vänja mig vid att vakna i tid.. Så kl 5.50 och 6.00 ringer klockan och sen var 8:e minut på båda.. Tills klockan var 7 :D haha Men jag börjar ju inte förän 13.00 idag så jag tycker att det är jäkligt strongt gjort av mig att vakna i överhuvud taget..

Har druckit mitt kaffe iaf, men känner mig inte piggare för det. Men tänkte att jag skulle gå ut och gå? Få frisk luft och sådär. Det är ju sol ute men dock bara sisådär 7 grader :S
Sen måste jag planera vad jag ska säga i morgon på redovisningen.. Snacka om att vara sen att planera det.. Ska träffas efter skolan idag och gå igenom det!

Nä upp och hoppa var det ur min härligt varma säng!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0