Ja en "Wild And Crazy" Schlager kväll blev det ;D

Kvällen börja med att Elin fixade mitt hår så det blir super fint :)
Sedan kom Emelie, alkoholen strömmade och Elin fixade även Emelies hår :)
"Kollade" på sommarkrysset, lyssnade på musik mm. Sedan var det Euro vision ;D Då hade alkoholen redan satt sina spår ;P Elin och jag dansade och sjöng för fulla muggar när Perrelli sjöng ;D
Var roligt, minnesluckorna är färre och mindre än väntat.

Jo hade ju även köpt mousserande vin som jag och Elin drack :) Smällde korken ut genom balkongen.
Sen blandadae vi ut det med juice och det blev drinken bellini. SKIT GOD! Rekommenderar det starkt :)
Krogen ja, skit roligt var det, dansade för fulla muggar!
Ramlade över ett podium också ;P haha jaja!

Enda som var lite knas var att en kille, skit skumm var efter mig på slutet av kvällen. Och mitt humör är det ju lite sisådär med ;P Så bad han dra åt... Och sen fick jag reda på att Emelie hade sgat till Elin att han varit i närheten av oss/mig hela kvällen.. Uscha!!

Hände mycket roligt, och avslutade vårat första år här i Borås riktigt bra :)
Nu i veckan på Torsdag efter tentan och så, blir det åka hem till Emelie och grilla :) Ska se till att det går bussar bara :)

Nää nu ska jag fortsätta kolla på drömmarnas tid :) Ha en trevligt fortsatt kväll och hoppas att ni hade en lika rolig kväll som jag hade igår ;D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0