Jadu vilken IDIOT!

Kvällen igår var rolig, en liten bitch på krogen bara.
Elin sa att hon aldrig har sett mig så förbannad :P haha Men jag säger bara en sak, tur att jag inte hade druckit så otroligt mycket och hade kvar min hjärna iaf.
Knuffade in mig i Elin så hårt att Elin flög in i en tegel mur.. Sen skulle hon fortsätta så jag kollade på henne och hon såg så j*vla nöjd ut.. Hon var väl så avundsjuk att inga killar ville vara i närheten av henne.! BLÄ och USCH!
Nää men eftersom att jag är mogen ;) så gick jag därifrån och sa till Elin att det var bäst att hålla oss därisfårn för hade hon fortsatt vet jag inte om mitt humör skulle ha tagit över.. Jaja, jag är stolt över mig själv iaf. Och det bevisar bara vilka nördar det finns i denna staden.

Men snart så åker man hem :) Och redan första helgen hemma åker jag till Elin i Sundsvall :)
Ska bli så underbart att få umgås med tjejerna och faktiskt ganska skönt att få umgås lite med familjen. Och så ska jag hjälpa pappa med köket så det hinner bli färdigt tills jag fyller år :) Inte långt kvar nu :)

Nää nu ska jag ta och laga lite spenatsoppa :) mumma! Är ju hungrig hela tiden dagen efter jag:P haha

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0