Jejj och Nejj!

image66

Jejj är för att jag fick min elräkning idag, låter kanske inte så roligt?
Jo för förra året betalade jag alldeles för mycket och nu när de har gjort en ny mätning fick jag pengar tillbaka :D Så hela den här räkningen försvann + att en summa dras av vid nästa faktura :D
Denna månad som kommer är ju lite.. Man får helt enkelt mindre pengar som student. Så detta kom som en trevlig överraskning :)

Nejj är för att jag har mått så dåligt idag.. Mått illa sedan igår kväll.
Trodde att det var bakis effekterna som kommit efter igår, men de ska ju absolut inte vara kvar idag!
Satt på bussen och bara hoppades på att inte spy..

Hämtade iaf mina tyg bitar och dukar i skolan, fick veta hur vi skulle göra uträkningarna och sedan till knallen.
Där köpte jag ett vaderat kuvert så jag skickade även hem min kamera. Sen så köpte jag ett morsdags kort :) Så det ska jag skicka på torsdag.

Nu: VILA!
Sen: PLUGGA!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0