Lite tröst shopping!

Ja när jag skulle gå till bussen för att åka och träffa Elin stod gubben lite längre bort på vägen.. Han försökte gå fram till mig men jag visade starkt att det var inget han skulle göra. Tog en riktigt sväng om för att undvika honom, pratade med Emma samtidigt. Trodde att jag precis missat bussen då jag hade sett den åka, gick till busshållsplatsen och då går han emot mig igen!! Sa till Emma att här stannar jag inte.. Så jag sprang nästan förbi han denna gång och gick till nästa busshålls plats och då kom en till buss åkandes förbi mig så jag kom lite försent till att träffa Elin.. BLÄ GUBBE!!!!

Jaja väl vid knallen gick vi till affärn, en tygaffär som har lite billigare tyger för att få lite inspiration :) Hitta ett jätte fint rosa tyg som jag förmodligen kommer att köpa :) Ska skissa lite på en klänning senare :)
Sen åkte vi även till tygaffren som ligger mitt i knallen :) Där hade de bättre foder tyg, och hittade även ett jätte fint gult tyg :) Men nu ska jag mest skissa och göra en toall så att jag vet hur jag ska göra sen.
Men blir iaf princess klänning :) Så princess tema alltså ;D
Köpte även sköljmedel på öb, 10:- styck :D Persika och vanilj doft har jag för mig att det var! Ska lukta sååå gott sen med mina kläder!

var någon marknad nere på staden så vi gick en sväng och köpte handdukar för 10:-/styck.  Jag bahöver lite sådant så det var bra att det var billigt :) Efter det åkte vi till H&M outlet :)
Hittade en klänning och en kjol :) Kjolen ska man ha i midjan och påminner om en kjol på gina tricot. Jag ska dock nog sy upp både kjolen och klänningen, se är alldeles förlånga för min stil och kroppstyp. Jo 88:- för båda plaggen :D
Hämta även min efterlängtade bok till sälvButik kursen :D

Nu ska jag plugga, få något vettigt gjort och kanske göra lite mat och diska då..

Här kommer min fynd shopping!


/M

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra kväll :)

2008-05-02 @ 16:42:21
URL: http://wlisa.blogg.se
Postat av: **Jennie**

Härlig shopping!

2008-05-02 @ 16:46:41
URL: http://skrytbygget.blogg.se
Postat av: Jennie & Exxa

Fin blogg :)

2008-05-02 @ 16:46:58
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0