Lugna gatan!

Är väldigt lugn denna helg.. Kanske inte vad man vill, men man kan inte alltid få det man vill!
Nä men har ju tenta på tisdag och ska fokusera på den, sen så blir det ett glas vin eller en kall öl med Emma på torsdag och fest hos Elin i Sundsvall på lördagen :)
Så blir hemm i Gävle 4 dagar eller 3½ sedan åker jag igen :) Är ju party på G ;D

Ryggen verkar ju bättre, men kan ju bero på värktabletterna och att jag legat ner. Ringde ju mamma och kollade med henne, ojojoj säger jag bara.
Fick nästan en utskällning :P Jag är en sressam människa, och tar åt mig av allt och allt ska göras på samma gång och är stressad i sinnet jämt! Så mamma sa att om jag inte sluta med de skulle jag gå in i väggen och bla bla bla..
Jag skulle gå ut och gå och inte tänka på något, eller ligga i sängen och tänka på ingenting...?

Gick ut och gick, 28 grader vamt.. Men det var härligt :) Dock tänkte jag på allt jag måste göra och hur mycket jag skulle hinna om jag vore hemma. Man kan inte bara stänga av så där bara ändå.
Väl hemma blev det en ducsk med skrubb och så, väldigt skönt.
Var till affären och handla inför morgon dagen och kvällen ;D

Sydde på min känning och just nu suger den!! Har läst lite till tentan vilket jag måste göra MYCKET mer.. Somnade i en kvart? Syrran ringde osm tur var annars kan jag inte sova senare.. Nu äter jag lite chirre. Men mår illa!!

Nää ska kolla på tv nu och sova i tid, försöka komma upp i morgon istället och fixa saker då, plugg och sy. Sen sola med Elin  :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0