Min kära familj känner då mig bra!

image64
Min kamera gick ju sönder idag/igår? Aja jag använde den aldrig igår förutom när jag tog bilden hemma och lade upp den, sen låg den i min väska hela kvällen. Och för första gången med denna väskan så tappade jag den inte 1 enda gång den ni :P
Men i morse när jag satte igång kameran så är halva displayen? i regnbågensfärger.. Ringde pappa i panik senare när jag och Elin legat och degat halva dagen. Han var dock inte så intresserad av mitt problem då, de skulle grilla...Fusk! Kan lova att de kommer få grilla allt som går att grilla när jag kommer hem :P haha

Nä men ringde upp han igen på kvällen och nu ringde han och sa att han hade hittat papprerna :D
De hade tagit en extra försäkring på 500:- så jag hafde garanti i 3 år :D JEJJJ!! De vet verkligen hur jag är :P haha Fick ju denna i studentpresent för två år sedan snart.. OhShit jag börjar bli gammal... :S
Så i morgon ska jag skicka hem den så den kanske kommer in igen tills jag kommer hem? Eller iaf tills jag fyller år hoppas ja :)

Nu är det body guard :D Ska fortsätta kolla på det, men jag ville bara berätta det goda nyheterna :D

God natt och sov så gott :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0