Morgon igen då!

Kom på mig själv att tänka igår kväll när jag skulle sova att jag absolut inte längtade till morgonen (nu) för jag orkade inte duscha?! Jaja en sak som är en rutin varje morgon värkade så otroligt jobbigt igår kväll.
Tror att det berodde på att jag var skit trött och önskade att jag skulle få sova länge istället för att gå upp i tid och göra allt. Ibland vill man vara kille ;P

Nä jag kan ju vara snabb om jag vill, men tycker om att ta det lungt på morgonen.
Slutar ändå till slut at jag stressar :P

Idag är det sista lektionen i väveriteknik innan tentan.. Börjar bli lite stressad nu..
Efter skolan skulle jag vilja sola, men man ska ju inte göra det när man är sjuk.. Får fundera på det där.
Jag mår bättre iaf :) Är mest snorig nu, tror at locket i öronen börjar bli bättre :)

Nä ha en bra dag :)

Bjussar på den underbara bilden på mig och Emma!
Kan det vara från hösten -05?
Saknar iaf dig, men snart kommer jag hem :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0