Morsning! :D

Jag mår bra idag.. Typ. Förstår inte vad min kropp försöker säga? Att jag inte ska vara sängliggandes i två dagar och sen gå ut och supa ihjäl sig den tredje? haha :P
Har ont i halsen igen också.. Öronen då. Ja jag har väl ett tryck och lock för öronen men jag kan inte säga att jag har ont. Så ingen Hälsocentral idag!

Är ju typ ledig i veckan så blir jag sjuk på morgonen så ringer jag :)

Idag är det redovisning, men jag hade det förra veckan så ska bara lyssan idag. Sen är det plugga plugga plugga och åter plugga.
Har tenta på torsdag och jag inte säga att jag är förberedd.. Och sen på torsdag blir det grillning. Och sen börjar "helgen" då blir det plugga plugga plugga och plugga, tenta på tisdag nästa vecka.
Måste även packa då jag åker nästa vecka ;D

Känn väldigt bra samtidigt att det känns konstigt. Man har ju sakffat sig ett liv här nere. Men
I WILL BE BACK ;D
Nu ska jag fixa dte sista innan skolan :)

Och en lite notis. Jag dricker inte Kaffe nu :D Efter sängliggandes tror jag att jag har lyckats ta bort mitt "morgon kaffe" :) SKit bra!!

Ha en trevlig dag :)
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0