Nä uscha detta var inge roligt...

Jag har ju som sagt en gubbe här som varit och gått efter mig mm.. Och idag var min bovärd tillbaka på jobbet så jag var dit och prata med henne och sedan fick jag följa med och säga vad jag trodde att han bodde.
Jag fick även stanna kvar och identifiera honom.... Känndes inge bra kan jag säga..
Han förstod inte så bra då han var från utländskt ursprung. Eller min bovärd trodde att han förstod men låtsades att han inte gjorde det.. Men hon sa till honom att han var polisanmäld och att han inte skulle komma och plinga på eller något.
Då jag inte var övertygad om detta att han verkligen förstod så skulle min bovärd även försöka ta reda på vilket land han kom ifrån ursrunget och försöka att hitta en tolk som kan säga allt så han förstår riktigt ordentligt.

Det enda som känns bra nu är att om han kommer så kan jag säga exakt vart han bor om han hinner sticka innan polisen kommer. Tror dock inte att jag kommer att sova bättre om nätterna..Tyvärr!

Jaja jag har det iaf avklarat och jag ska nu ta och äta nåt? Ska iväg med Jeanette till skolan igen. Jajjamensan igen :) :P Det är väveripub och hon ville kolla in läget och varför inte? Åker om ca 1 h nu så ska rappa på :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0