Nörd? Jepp that's me!

Så nu har jag kollat på Desperate Housewifes :) Ganska bra, men känns som att jag har alldeles för mycket tankar i huvudet för att orka koncentrera mig..

SÅÅÅÅ mycket just nu.. Om exakt två veckor sover jag min sista natt här i lägenheten.. :) Men mycket att hinna med... USCHA!


Lista?

* 2 tentor

* 1 inlämning och 1 redovisning

* Sy min klänning till festen (sy en toall innan det)

* Sy en klänning till helgen (Shhhlageeer ;D)

* Fålla in kanterna på dukarna jag gjort till mamma
* Storstäda....!
* Packa, Packa, Packa.. (Måste ju packa för ca tre månader.....)
* Ska även sy 1 tygkasse, 1 sminkväska och kanske 1 nessesär..

Well well. Påfredag ska jag köpa lite mer tyg och såklart SPRIT :P haha
Ja blir kanske inte bara jag och Elin på lördag heller :) Emelie verkar ganska på :)

Ja och på Torsdag ska jag skicka morsdags present, sola och sedan hem till Elin för att kolla på kvalet till EuroVisionSongContest! GO SWEDEN!! ;P haha Blir förmodligen "sleep over party" :)

NU: Sova och försöka rensa skallen.
SEN: Drömmer jag sött om Ed ;D
image73
MUMMMA!!!

Sov så gott nu :)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0