Och party blev det =)

Ja det och lite till :P HAHA
Underbar kväll med mycket alkohol kan jag säga, inte nog att vi drack hemma. Och nu måste jag påpeka att vi varit totalt alkohol fria i tre veckor dessutom så det tog ganska bra ;P
På krogen blev vi även bjudna på shots och jag fick även en drink :D
Minnerna är det lite sådär med, men man minns det viktigaste som att jag blev bjuden på drink haha.
Jaja vi kom iaf hem till slut och jag däckade på Elin soffa ganska snabbt ;D

Allison kom och gosa och busa med mig i morse också :) Sen blev det frulle på balkongen och slappande framför tv:n :)
Åkte väl hem vid fyra tiden och sedan dess har jag inte gjort mycket kan jag säga, ätit mat och glott på tv..
Huvudvärken börjar komma smygande här så en Ipren sitter nog bra nu! hahaha

Hoppas att ni hade en underbar kväll ni med, och att minnerna inte är svaga ;P

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0