Ögon shoppat!


Denna snygging hittade jag på nelly.se, från French Connection för 1599:-!!
Min tajta budget klarar tyvärr inte detta.. BORING! Nu vill jag börja jobba och blir rik, vinna på LOTTO kanske?? ;P


Sedan har vi denna, kommer ifrån DinSko för 349:-, MYCKET bättre pris. Pluss att jag får rabatt då jag jobbar där :D Så när jag kommer hem ska jag nog ta och hälsa på brudarna på jobet och kolla in denna. Såg att den var slut på många ställen men ena stället hemma har den, funderar nästan på at ringa och lägga undan den :P
Men är det meningen att jag ska ha den så är den kvar :)

Nä nu har jag varit vaken för länge..
I morgon;
*Gå till ICA och handla det sista till tacosen :) Morgon promenad!
*Sy blixtlåset på klänningen.. (skulle göra det ikväll men stack mig på ingret och det kom blod på tyget!!)
* Plugga
* Städa
* Sola
*Tacos Time ;D
Sen blir det nog mer plugga och kanske mer sy :)

Men jag har lovat mamma att inte stressa! HA! Lugna ner mig kan jag göra när jag kommer hem.
Har redan planerat min vecka hemma :)
Onsdag: Åker förmodligen taxi hem från tåget och sedan ner på stan, skorna :D Och systemet, köpa öl eller vin sedan hem och glassa på verandan med ett glas i handen :) SOMMARLOV! Typ. :P Några dagar iaf :P
Torsdag: Ska jag klippa håret kl 11, och innan solar jag säkert :D Kanske bli en vända på stan igen :) Sola äta god mat. Ner på stan och träffa Emma :D:D Ta et glas på en uteservering :)
Fredag: Hjälpa pappa med köker. Har tar vi i som satan så vi blir klar tills jag fyller år :)
Lördag: Åker til Sundsvall! Elin visar mig gatan :P Och shoppar sprit inför kvällen. Blir väl middag och sedan partey på kvällen, så får man se vad Sundsvalls borna går för ;P

Nä måste sova nu! :)

Sov så gott!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0