Om exakt en vecka..

Sitter jag hemma med mamma och pappa och kollar på Grey´s och bara väntar till morgondagen då jag ska klippa och färga håret, äntligen efter ett halvår!
 
Nu: Sitter jag ensam med en blommfluga och har huvudvärk och pluggar till min tenta i morgon.. 
Vilken känns roligast? 

Jaja men i morgon efter tentan är det grillning och SOLA :D Har haft det riktigt fint här idag och enligt vädret ska den här dagen vara den "sämsta" dagen. Så i morgon ska jag få lite färg :)

Känns konstigt inför tentan i morgon också.. Vet inte om jag kan allt? Känns luddigt, varken bra eller dåligt..
Det dumma är ju att man åker nästa vecka så jag får väl känna efter hur det känns efter tentorna. För om jag måste göra omtenta är ju allt material här nere...

Nä THINK POSITIVE!

Men just nu är vissa saker svåra att tänka positiva på..

Nu säger jag god natt och sov så gott!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0