Ont!

Ja jag mår ju bättre idag, jag har ingen Ipren i kroppen nu har har en tempt på 37.5, och det är ju ingenting. Brukar ha 36 så något är det i kroppen, men som sagt inget farligt.
Däremot har jag ont i min stackars hals.. Och har jag ont i halsen har jag on i öronen..
Jag är dock "bara" uppsvullen, det är inga tecken på halsfluss än iaf. Så i morgon ska jag ut :)
Var ju på knallen med Elin och hittade en skit snygg klänning som jag ska ha :D Skulle egentligen göra om en jag hade men orka när man mår skit? NEJ!

Så i morgon ska jag ut iaf, sedan beror det på hur jag mr i morgon om jag kommer att dricka alkohol.
Elin var på systemet idag, men jag väntar och se om det blir bättre tills i morgon jag.
Man vet ju aldrig det kan ju slå om och jag bli skit sjuk..

Klänningen har jag knäppt kort på med mobilen.. (inga bra bilder 2megapixel)
Kameran är ju inlämnad... Uscha, men vet inte vart jag har sladden än så de bilderna kommer in senare ikväll :)

Nu måste jag försöka att äta något.. INte bli man friskare av att inte äta.. Och i morgon har jag lovat både Elin och mamma att jag ska äta , frukost, lunch & middag. ojoj!

Nä skriver med senare och lägger upp bilderna på min snygga kläääning :D Lila är den föresten :D

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0