Plugg och studiebesök =)

Ja idag ska vi sitta och försöka göra ett arbete av våran info vi har tagit fram :P Hoppas att det går bra iaf :)
Sedan så ska vi på studiebesök ute i Bollebygd, kommer inte ihåg namnet på butiken/fabriken, men de designar iaf bland annat butiksbelysning så det ska bli roligt att se :)

Idag är jag iaf skit snygg ;P haha
Har fixat håret ganska fint faktiskt är riktigt nöjd, sen så har jag min nya kjol på mig, har inte sytt in den än men det ser OK ut ändå! Och ett svart linne till :)
Skulle egentligen behöva ha mitt stödbandage till knät, då mamma tror att det är en inflamation.. Men jag har ju hudfärgade strumpbyxor och kläningen är några centimeter för kort för att det inte ska synas..
Jag är DUM jag vet!!

Well well, ska försöka komma på vilka skor jag ska ha på mig nu och bortsa tänderna samt packa ner datorn och allt annat roligt jag måste ha idag.

Kanske lägger upp en bild senare idag på snygga mig ;P
Ha en underbar dag!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0