Pluggisch!

Suttit och pluggat mycket nu, kankse inte tillräckligt, men jaja.. Jobbigt värre!
Det är ju Tina Turners filmen på tv ikväll, är jag den enda som bojkottar sverige matchen mot den kanske?
Men är sååå bra, hemska saker som händer.. uscha!
Nää ska plugga lite till i sängen här och försöka att inte somna för sent.. Kan bli så med tanke på filmen!

Mår ju sådär också, men jag dör ju iaf inte. Har världens lock för öronen och det tjuter i dem.. Är alltid så, men någon inflamation tror jag dock inte att det är.. Iaf inte än :P
Liet tung i huvudet sådär men som sagt jag överlever :)

Kommit på en massa som jag ska köpa/göra efter sommaren :) Nu måste jag bara få jobba ihop pengarna också. Har ju inte fått så mycket tider som jag hade trott, men har jag tur får jag hoppa in lite mer.
Jag ska iaf köpa en micro :) Har varit utan en sedan januari? Och idag hade jag sönder en tallrik bara för det :P
Jag måste till tandläkaren.. BLÄ! Man ska ju gå en gång om året men jaja..
Klippa och färga håret :) Ska ju bli antingen brunett eller rödhårig :) Ska diskuteras om nästa vecka när jag är hos frisören :)

Nä orka skriva allt man måste köpa inge roligt att veta att alla pengar bara kommer att försvinna.. :P

NU: Filmen, nagellacks borttagning och plugg!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0