Rena byggarbetsplatsen :P

Idag har jag varit hos Elin och vi och Emelie har byggt en modell av en butikslayout till ett arbete :)
Riktigt fint blev det måste jag säga och mycket klister och frigolit gick det åt, jag stod för att göra möblerna av frigolit :P Små vita pluppar överallt sen :P Katten hade det svårt att håla sig borta också fick se till att han inte gck in i färgen eller allt som fanns där.. Ett tag blev hon lite tokig och då fick hon stanna is ovrummet.

Nä i det stora hela blev det iaf skit bra :D Fick även kalddkaka av Elin :)

Efter våran plugg dag åke jag och handla och sedan har jag ätit tacos. På en onsdag :D
Såå trött är jag även om jag fått sova igårnatt :) FINALLY! Var något i natt som höll mig vaken nån timme men minns inte vad och jag sov sen till 10 :)

Imorgon ska jag hem till Elin och börja sy på min klänning :) ch sedan åkte vi ner till stan och köper tyg :) JEJJ!
Nu ska jag kolla på men i trees och greys ;D Sedan SOVA ska frsöka att gå upp i tid i morgon :)

/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0