Riktigt oförskämt!

Idag hade vi våran redovisning :) Det gick väldigt bra måste jag säga :)
Det var en tidning om kom och fotade oss för de gjorde något om våran linje. Den är inte så uppmärksamad som en viss annan i landet, och vissa i klassen tog saken i egna händer. Så det är ju bra vi är ju trots allt bara andra årskullen. Fler måste få veta hur den är, speciellt företag ska få vetenskap om att vi finns!

Jaja tillbaka till redovisningen, vi var sist av alla grupper, och efter som han kom och fotade från tidningen fotade han våran gruåå när vi stod där framme och pratade...! UScha! Jaja..
Vi var även en till grupp osm hade liknande koncept som oss, och man kännde igen mycket av vårt när de redovisade och visst så klart att det bli så när man har ett likande koncept.

DOCK tycker jag att det är j*vligt oförskämt att sitta och skratta när någon redovisar. En tjej i den andra gruppen gjorde det verkligen och jag hade bara lust att gå dit och ge henne en smocka!
Var ungefär som om vi hade snott deras grej..

Aja jag har iaf lugnat ner mig nu :P Våran presentation var iaf mycket bättre än deras, och det är inte bara vi i våran grupp som tyckte det!

Vi var iaf riktigt nöjda med redovisningen och arbetet. Och läraren tyckte också att det var väldigt bra :) Träffade henne senare i hissen :) Det känns SKIT BRA!
Nu ska jag fixa min toall och plugga lite, diska måste jag även göra om jag vill få i mig nå mar idag..

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0