Riktigt sjuk...

Ja det var värre än jag trodde.. Ont i hel kroppen, känns som att allt ska gå sönder just nu..
Ryggen är värst, jag får ju så j*vla ont i den så fort jag får en infektion i kroppen..
Men pratade med mamma nyss och hon sa att om det inte går över snart måste jag til hälsocentralen, eftersom det är tredje gången på ett halvår som jag blir så här sjuk..
Ena gången höll det i sig skit länge men sist gick det äver efter 24-28 timmar så jag hoppas på den..
Vill ju ut på lördag vi har ju planerat för det, men jag lovade iaf mamma att om jag fortfarande måste äta ipren ska jag strunta i det...

Nä ska koka te med socker, det säger mamma är bra. Och villa en stund till. Trots att jag nyss sovit 3 timmar!!

Tyck synd om mig nu!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0