Röd som en kräfta!

Är alla kräftor så här känsliga mot solen??
Jag brukar skämta om detta då jag är kräfta och blir röd osm en kräfta..
Var ju ute och solade med Elin idag och jag är röd, inte här och där utan typ nästan överallt.. Inte roligt.
Som jag sa till Elin det var många år sedan jag bränt mig såhär.. Had einte hunnit köpa solskydds kräm.. Tänkte att det är ändå bara maj och vi ska ju inte vara borta länge.. nänä.

En grej jag tycker är jobbigast.. Vi ska ut i morgon :P haha
Så jag smörjer som satan och dricker vatten så huden får fukt både utifrån och innefrån. Men krämen är typ slut så ska till affären här snart, så bli kläder från topp till tå + brills ;D

I morgon blire väl långärmat iaf.. Ansiktet är inte så farligt, lite smink så är det skit bra :D

Nu SMÖRJA, SMÖRJA, SMÖRJA!!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0