Sådan lycka!

Att få vara ute i solen en dag är underbart, kännde mig så otroligt lycklig och all stress bara rann av mig!
Låg mellan halv 1 till halv 4 undegefär och jag hann ta mitt första dopp, sista MAJ ;D
Var väldigt kallt om fötterna först men tog modet till mig när Elin sa att om jag doppade mig fick jag smaka på hennes Ahlgrens bilar ;P hehe
Var skönt, eftersom att det var så himla varmt så var det skönt att bli svalkad :)

Efter solandet gick vi hem till mig och jag bjöd på tacos :D Måste ju få någon annan att hjälpa mig att äta upp all mat :P Sa det att om jag ska äta allt själ rullar jag fram till tåget på onsdag!
Bestämmde även att vi ska lyxa till det sista dagen på tisdag :) Efter tentan så ska vi gå på stan köpa macka eller något gott och sätta oss i stadsparken? Vet inte vad det heter men är en park här i stan :P

I morgon tänkte jag att jag skulle ta mig ner själv till Almenäs, men jag har ju tvättstugan på dagen och har kommit på att det känns bäst så. Måste ju packa och om jag tar kvälls tvätttiden blir det så sent.. Så det bli förmodligen ingen solning i morgon tyvärr. Men sen är jag ju hemma och kan sola :)

Nu måste jag fortsätta plugga.. Vill bara få detta gjort nu och få åka hem!

Hoppas att ni också har haft en bra solig dag :)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0