Sjuk..?

image74
Jag har vaknat i natt och kännt mig supr dåligt.. Men hoppades på att jag skulle sova bort det.
Tycker inte att jag har känt att något är på gång, men det förklarar ju att jag har varit så onormalt trött de senaste tre dagarna!
Har inte tid med det här, skulle kunna grina enbart för det. Nu på morgonen ska jag städa innan Emelie kommer hit, sen skulle jag träffa Elin på stan. Posta morsdags present/kort samt sola. Sola lär jag inte få göra nu inte! Värst av allt.. På lördag ska vi ju ut. Så jag ska kurrera mig som satan med allt som går jag SKA ut!

Just nu har jag bara ont.. I huvudet, halsen, örat,bröstet, de inre organen.. Ni vet som när man har feber.. Men tror dock inte att jag har det eftersom jag nästan aldrig har det.
Kan ligga så sjuk att jag inte kan prata och röra mig, men feber det har jag inte. Lika när jag hade kötelfeber, utan feber :P

Jaja ska snabbstäda lite nu och sen lägga mig igen. Dricka mycket varma drycker idag!

God Morgon föresten :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0