Skit internet!

Går fortfarande inte att ladda upp korten.. På mpndag ska jag ringa bredband bolaget iaf.. Står inte ut såhär...
Ska nog sova igen nu snart! sov ju två timmar efter jag kommit hem från knallen. Totalt utpumpad var jag.
Men i morgon ska jag må skit bra och det är bara att dra iväg till systemet och köpa spriten ;D Jag och Elin prata nyss om hur roligt jag skulle ha det om jag var nykter. Och jag sa, som nrä jag var "liten" och kom ihåg alla pinsama saker alla gjorde och jag kunnde påminna dem ;D hahahah roliga tider det!
Men vi kom ju på att vi villa vara pinsama tillsammans ;P haha

Ja Emelie kommer också i morgon :) Var ju lite osäkert ett tag men nu kommer hon :)
Jag ska till Elin vid & tiden, ska ju hinna drick alite mer än vanligt då.. OJOJ + att hon ska fixa mitt hår :D Ska bli så fin så fin :)

Nää Sov så gott och drömm sött :)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0