Snorig...

Hatar att vara förskyld.. Speciellt när man blir det av en onädig orsak.. När jag känner att jag börjar få öroninflamation tar jag Iprem samt en massa nässpray.. Eftersom det går en kanal mellan öronen och näsan och jag är små snorig  pga allergin hjälper detta jätte bra. Jag har lyckats "bota" mig själv många gången :) Så ett hett tips :)
Men kanske bara jag som i "vuxen" ålder (ja läkaren kallar det då :P) fortfarande har problem med öronen..
Tänk när man var lite och käka pencillin minst 1 gång per månad..Om inte fler ibland.. Uscha!
Mamma tror ju att alla pancillin har satt ner mitt imunförsvar itället för att bara hjälpa.. Jag är ju sjuk rätt ofta, och tar upp alla andras baciller rätt fort och bra!

Jaja saken jag skulle komma fram till för 100000 meningar sedan, var att när man börjar ansvända nässpray bli man beroende och sen blir man skit snorig istället för att man blir bättre.
Är en ond ond ond cirkel :P

Nä nu ska jag sova och hoppas på att man mår ännu bättre i morgon :) Jo ska bli fint fitn väder på torsdag så bli härligt att kanske få sola lite? :D Även i helgen ska det bli varmt och härligt så bli ett snack med Elin om att ta en sväng till Almenäs :D:D Ska fjäska i morgon! ;D

God natt och sov så gott :)
Hoppas att ni har haft en bra dag!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0