Solen+Jag=Fräknar!

Jupp, jag har en massa fräknar just nu :D När jag var mindre/yngre tyckte jag inte om dessa.
Var ju inte så "många" från början och sen blev de fler och fler, kom ihåg att jag torka mig runt munnen och trodde att det var oboy, sen när jag märkte at det inte var det grinade jag. :P
Nu är de lite charmiga ;P

Sov ju hos Elin i natt :) Riktigt trevligt, körslaget lite hockey och film :) Brolle är kvar och Sverige vann.
Jag är inte så jätte inne på hockey man ska det verkligen bli så mycket mål??? 11 stycken på en match, är det inte lite konstigt? Var ett tag sedan man var på en match :P
Jaja det var ju inte höjdpunkten på kvällen, det var att jag kommer att få se Brolle än en gång på tv nästa helg :D

Imorse gosade Allison med mig :) (Elins katt) Sen åt vi frulle på balkongen :) Mysigt och skönt. Var som som bastu där ute. Åkte hem med 20 i 11 bussen, trodde att jag skulle missa den så fick springa sista biten för at sen märka när jag sitter på bussen att det är fel buss :P
Men åkte ner på stan och sedan bytte jag där :P Lämnade tilbaka filmen och gick sedan till knallen och skulle köpa shampoo och balsam, nu testar jagett nytt då mitt var skut och orka inte springa omkring på olika affärer :P

Väl hemma satte jag mig med plugget och en kopp kaffe ute på bänken :) Mmmmm! Härligt.
Lite färg har jag fått också, skippade även solningen på solarium idag, är alldels för fint väder för det. Men kanske i morgon? :P

Nää ska äta min lunch nu och sen fortsätta plugga!!

/M

Kommentarer
Postat av: Viika

Fräknar är gulligt!

2008-05-04 @ 13:46:51
URL: http://viika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0