Sömnproblem!

Det var ingen rolig natt jag hade.. Somnade vid 4-5 tiden`? Klockan ringde 6, minns inte detta och jag hade dessutom ställt den två ggr.. Vaknade och tyckte att jag fått sova för länge och klockan var halv 8 och bussen går 8.. AHH!!
Hoppa in i duschen fort som satan och sedan på med allt. Ingen frulle, inget kaffe. Tror ni att jag var glad i skolan idag eller?? Jag har världens sämsta humör när jag är trött..
Minsta lilla grej och jag kan skälla ut personen som om denna gjort så att jorden håller på att gå under.
Jaja men jag försöker iaf kontrollera det bland folk ;P hehe
+ att jag inte hade orkat göra någon matlåda igår så blev en liten matlåda med knappt nå mat i, inte blev man på bättre humör av detta inte..

Var påväg att skita i sista delen av sista lektionen, men jag kände att jag måste vara kvar.. Fick iaf sluta lite tidigare. Näe jag kom hem blev det MYCKET mat ;D Mådde rdan bättre. Hade sagt att jag skulle sova middag samt dricka 500000 L kaffe, men jag försöker bara trötta ut mig och håll mig vaken så jag somnar i natt..
Så jag gick ut och gick, kan ju inte äta som en häst och bara ligga stilla inte.. Blev nästa piggare av detta förutom att jag glömmt ta min allergi medicin.. Jaja..

Måste diska också så ska försöka att göra det nu innan chasmere maffia eller vad det heter :P
Får se hur mycket av berget jag hinner med :P

Hoppas eran dag varit bättre än mig och ni sover härligt på nätterna :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0