Trött och slut!

Ska nog sova strax. I morgon blir det en lååång dag.. Måste verkligen plugga ihjäl mig, börjar känna mig väldigt stressad nu. Sedan måste jag mejla bredbandsbolaget samt hälsocentralen.. Jag berättade att jag vakna upp med öroninflamation? Eller nu länner jag inte av det lika mycket.. Ipren hjälper ju inte så här länge så har jag tur slipper jag lägga ut en massa pengar på det :)

Tittar på stolthet och fördom ? Haha vad jag kan saker idag känner ja..
Känns så underbart! Är trött i hela kroppen och kollar på en bra film nergosad under täcket :)
Gud vad gott det hade varit med varm oboy eller nåt.. Det får vara, måste diska förra att kunna fixa det :P haha

Så snart somnar jag nog. Så jag säger god natt redan så får vi se om jag hinner skriva något i morgon och mitt öra.. Uscha. Känns som om man vore 5 år igen..

Drömm sött!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0