Tycker ni om Euro Vision?

Fanns vissa bidrag som var bra :) Jag diggade island och Danmark. Och så klart Sverige då :) Men vi får väl se vad som händer.

Just nu mår jag skit.. Iprenen börjar avta och jag ska inte heller ta en ny på ett tag för att kolla om jag har feber eller inte.. Jag har ju som sagt aldrig det men måste ju kolla..
Har ont överallt.. Känns som om ryggen ska gå av, knäna värker och känns som om jag skulle ha mensvärk.. Dock inte det just nu så det verkar i hela kroppen just nu..
Men jag är positiv jag vaknar upp frisk i morgon efter en lång natts sömn (förhoppningsvist).

Nää skriver nu innan de har sagt vilka som går vidare till på lördag, för jag tänkte somna så fort jag vet om Charlotte kommer med.

Sov så gott och håll timmarna =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0