VäveriPub =)

I skolan har det varit pub för oss på textilhögskolan som grabbarba på väveriat har fixat :) Riktigt trevligt har det varit :) Åkte dit med Jeanette :) Men träffade även fler i klassen där borta :)
Lite vin och snax blev det också :) Mycket trevligt med mycket prat och dant :) Buggade till coh med. Den ni :P
Nu är jag iaf hemm och Jeanette följde mig till porten :) Så snälll såå :) Är inte så långt hem till henne sen, men var ändå riktigt snällt så jag slapp gå själv här :)

I morgon är jag ledig, i 6 dar :D Inte skola förän nästa vecka på tisdag :D Härligt :)

Men nu ska jag kolla på lite tv och förhoppningsvist sova snart och väldigt länge :)

Sov så gott :)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0