What's love got to do with it!

Så bra film, men ändå så sorglig. Framme vid delen där det börjar bli bättre igen iaf..
Jag som skulle lägga mig i tid.. Jaja sova kan man göra när man bli gammal :P

Men tänkte skriva god natt :)
I morgon är det mycket på schemat som vanligt. Ska försöka att vara effektiv med tiden och inte slöa så mycket som jag gjort idag.. Sov två timmar och sedan så slöade jag ett bra tag innan jag satte igång med pluggningen. Imorgon får inte tv:n gå på! Förutom ett undantag!

20.00 är det Gossip Girl och jag hoppas på att min heting är med i morgon :)
Sen kan jag stänga av tv:n igen och fortsätta plugga :)
Funderar även på att sola i morgon! Måste få lite färg nu känner jag!

Nä Sov så gott och Drömm sött!

This is my dream tonight ;D
None

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0