Åkt igen..

Har haft syster här i helgen och det var mycket trevligt =)
Jag har dock börjat oroa mig för framtiden.. Pratade om att jag gärna vill sova själv och att mina ungar får gärna sova i min säng (om jag i framtiden får en karl och barn ;P) Men då går jag och sover i deras sängar eller soffan :P haha
Jag sa även att om jag flyttar ihop med någon ska sängen vara enorm! Jag måste ha min plats! Visst jätte mysigt att ligga och gosa ibland, men när jag sover måste jag ha plats, utrymme helt enkelt där jag kan rulla och flaxa med armar och ben :P Haha

Nä men till helgen igen =) Blev ingen två dagars, utan när vi väl hade ätit och så var klockan så mycket så vi orkade inte, satt däremot och drack lite vin och babbalde till sent på kvällen/natten. Lördagen gick vi på stan och så =) Jag fick hårfärh av Helen =) Fick även en flaska vin och en bad anka, allt detta var en inflyttnings present =) Väldigt oväntat men mycket snällt och trevligt =) Jag ser även mycket bättre ut i håret nu också =) Färgade håret efter stan oich gjorde i ordning oss så fort som möjligt för sen kom Elin!

Kvällen blev rolig, tyckte inte att jag drack så mycket, men ojdå :P Nä men jag hade roligt och gjorde väl inte bort mig tror ja... Jaja jag vet att jag inte rammlade något iaf ;D

Mådde även skit bra på söndagen, inte ett dugg bakis =) Dock väldigt hungrig då vi inte orkade up ur sängen förän vid 2-3 tiden och kom ur lägenheten vid fyra.. Haha gick och matade Idas katt och gav den astma medicinen och gick sedan till Ica och köpte något till kvällen och sen till pizzerian... Uscg vad mycket skit vi har ätit i helge!

Idag var vi också sega :P Jag hade ett dåligt morgon humör och äggen gixck inte att koka!! haha Ibland går det inte som man vill! Åkte till stationen och låste in Helens väska och sen till stan. Åt lunch och gick en snabb, mycket snabb vända på stan. Köpte en kaffe och sen till stationen igen. Och nu sitter hon förhoppningsvist på ett tåg.

Var problem med förseningar... Sällan SJ har det! Jag har köpt juldukar idag =) Röda, inga med tomtar och skit på :P Även köpt stearinljus då mina tagit slut och mysigt att tända en massa när det ä kallt och mörkt ute =)

Ska fixa lite här hemma nu, lite små stökigt.. Är även skit hungrig!


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0