Bakat pepparkakor =)

Var ju hos Elin igår och bakade lite =) Först så blev vi så förvånade att pepparkakorna svällde så mycket, ska de göra så? Sen blev de ju jätte tjocka? Eller inte överdrivet.. Och till slut så blev det mjuka.. Hahahav i hade lite prblem så vi satte in dem i ugnen ett tag till osv. De blev helt okejj faktiskt =) Utan ena plåten för de blev brända :P


Jaja var en trevlig kväll och jag kom hem i tid, typ.. Sov länge eller, låg och drog mig länge, men nu är jag uppe och har duschat och ätit frulle =) Ska mväl göra mig i ordning för ska på stan med Elin senare. Jag ska lämna tillbaka en klännig och bh... Tråkigt men men.

Ja mitt horoskop, länge sedan jag lade in det =)

Kräftan 22/6-22/7

Inget speciellt händer. Kanske lika bra det, för du vaknar på fel sida och förblir på dåligt humör.

Tycker inte att jag vaknat upp på fel humör! Men det kanske kan ändras :P

Nä måste hitta kläder nu och ringa Elin och kolla när vi ska träffas =)

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0