Den lilla kattungen!

Idas katt var ju gravid och började föda natten mellan söndag och måndag.. Dock gick detta inte så bra! Två kattungar var döda när de kom ut.. 1 överlevde och sen så fastnade en så Ida fick åka in till djur sjukhuset.
Där var hon länge och den lilla kom ut död. Fanns även en femte där inne och de försökte allt, och satte in medecin så värkarna skulle sätta igång.. Halv tio på kvällen ringde Ida mig och kollade om jag kunnde köra till Göteborgs djur sjukhus om det behövdes under natten. Det här i stan stängde tio och den sista ville inte ut...

Fick ett sms på natten att den sista hade kommit ut.. Dock så överlevde inte heller denna!
Tyckte så synd om både Saga (katten) och Ida.. Var även och hälsade på idag och gud vad söt den lilla var =) Satt och tänkte på namn och jag tyckte "Raggarn" eller "Stekarn" ;D
Värsta var väl att Saga inte riktigt tar sig till den lilla, så Ida måste kolla den hela tiden så inte hon går därifrån och den lilla fryser ihjäl.. Tråkigt, men det blir nog bättre =)

I morgon hoppas jag att jag gör allt jag behöver göra.. Och vill göra! Ska iaf på stan och testa byxor =) Även om jag är fattig måste jag har ett par svarta byxor!! Så ska testa i morgon lägga undan och köpa dem på torsdag =) Då är det hm clubdag och man får 10% =D Om man ska köpa något när man ska vara snål ska man iaf vara smart =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0