Depressison!

Tror nog att det är en liten höst/vinter depression som kommit... Har kännt mig så hängig och trött och som jag tidigare sagt, noll inspiration att göra något...
Jag tycker om värme och sol och med tanke på att jag har jobbat så pass mycket de senaste 4 sommrarna.. Så senast jag riktigt hade "semester" med sol var sommaren -06 för då var jag i Bulgarien i en vecka... Jag måste utomlands snart!

Sen så är det andra tankar i huvudet som gör att man bara vill lägga sig under täcket och stanna där.. Rättegången är ju nästa vecka och jag vill inte dit. Vet inte vad jag ska göra, säga..Inget.. Och ser jag äcklet så springer ju jag åt andra hållet! Usch, värsta av allt är ju att jag inte kan ta me dmig någon. Familj och vänner är ju 60 mil bort. Och de jag känner här går ju i min klass och det är en jätte viktig lektion den dagen.. Men jag ska ju inte gå på den för då bryter jag mot lagen... BLÄ!

Hoppas att allt gåt bra iaf och att jag får lite pengar för det och dessa pengar kommer snart. Men jag ska para dem =) Blir ett bidrag till en utlandsresa =)

I morgon ska jag iaf göra en massa saker! Ska tvinga mig själv, för dte måste man göra så jag inte ligger i sängen hela dagen!! Hoppas att ni inte känner av mörkret lika mycket som jag!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0