Dessa tankar!

Måste säga att det värsta med dagen efter, en utekväll med alkohol alltså. Det är dessa tankar, fylle ångest kallas det. Även om allt varit prima och allt varit roligt får jag ändå den här känslan av ångest i kroppen!
Nu var ju syrran här och man gjorde saker hela tiden och gick och lade dig skit trött och somnade direkt! Så då kommer ångesten idag. När jag sitter här själv. Dock har jag inget att ha ångest för! Eller?

Just den tanken slår mig, kommer jag verkligen ihåg allt? Eller har jag sagt eller gjort något jag inte minns? Tycker att jag minns allt, men samtidigt blir man osäker. Sen så får jag för mig att jag har alla sjukdomar som finns. Varit mycket med cancer på senaste tiden. Även läst bloggar om detta. Så nu är jag ju helt säker på att jag har det coh jag kommer att dö nu! Jag vet att jag frmodligen inte har det, men en dag som denna blir tankarna värre än vanligt.

Jag blir lite mer galen :P haha. Jag kan iaf ta det lite mer ro!

Men en sak som jag har tänkt på är att alkohol kanske inte är något för mig?  Visst jag har super roligt på kvällen och jag blir sällan super dålig dagen efter. Det är väl just tankarna som inte är nyttiga för en. Ibland får man lite av en panik ångest.. Hmm.. Jag hade många tankar på detta nu och funderar ärligt att börja ett nyktert liv. Även om ett glas vin är gott ibland och en drink i utlandet eller en kall öl i solen. Men man ska kanske skippa att det där glaset blir ett till och ett till osv.

Nä ska kolla på färjan nu, detta program gör att man mår bra! Man skrattar åt en massa människor :P Blir även cityakuten ikväll =) Hoppas på att jag somnar utpumpad av tv-tittande =)


/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0