Dessa tråkiga fredagar!

Det är just fredagarna som är tråkiga, just för att det oftast bara händer saker på lördagar. Och även om man har lika lite att göra en onsdag så är det inte samma sak.
Fredgar är helg det SKA hända saker... Och så vet jag ju att det händer något roligt i morgon och då vill man ju att denna dag då inget händer går över snabbt!!

Jaja, har iaf varit halvt duktig idag, har inte städat och så, bara plockat undan kläder =) Men jag har även tränat med Ida =) Riktigt härligt var det och på slutet fick jag ta ut mig ordentligt! =)
Funderar på att gå i morgon med, men det får vi se, man ska ju inte träna varje dag, för musklerna måste återhämta sig? Haha något en gym instruktör sa förr. Men kanske tar passet i morgon då, springa och skutta lite =) Får se hur jag känner mig. Ska även iväg till stan en snabbis =)

Nä vet ni vad!? Jag ska lägga mig i sängen nu och hoppas på att jag somnar här i min ensamhet! :P Och vet ni vad mer? Om två veckor är jag nog stupfull och förhoppningsvist överlycklig för att Robin vunnit Idol =D  Jag är ju hemma och jag har blivit utlovad en ute kväll =) LÄNGTAR!! Får vi se om utbudet är nå anorlunda nu på vintern ;P HAHA Nä alldels för trött= dålga Skämt?

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0