Fick inte dricka vatten...!

Skulle ju till hälsocentralen idag för provtagning och när jag kom in dit så skulle ja ha fastat = inte ätit frukost. Så när jag blev inropad frågade hon om druckit eller ätit något, och ja ett glas vatten sa jag. Nä men det får man inte!! Det gick bra ändå och hon stack mig i armen. Sen skulle jag få kissa i en mugg... Jag var så klart inte nödig..

En fråga bara, hur ska man kunna blir kissnödig så pass tidigt om man inte får dricka vatten?? Visst när man vaknar måste man ju gå emn då springer jag in på toan, inte kan jag hålla mig tills jag ska till hälsocentralen inte..
Jaja jag fick med mig burk och rör med mig hem! Fixar det väl i morgon..

Tappningen av blodet gjorde också svin ont, utan emla salva också.. Efteråt kunnde jag varken böja eller ha armen rakt. Att få på mig jackan och av den var krångligt!
Nä slut på neggo tankar nu!

Fick fika hos Ida idag =) Mycket trevligt då jag ite fått i mig så mycket de senaste två dagarna.. Min matlust är som bortblåst och jag har nu fått halsbränna... Men jag är positiv, lite sömn så ska jag vara som ny i morgon och tillbaka till in vanligafrukost med ägg och musli =) MUMMA!

Nu ska jag läsa min bok =) SÅÅÅ BRA!!!


/M

Ps: tänkte lägga in en bild, men när jag sökte på ord som innehöll orden blod kom otäcka bilder upp! Scary! Ds:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0