Funny Bunny!

Gårdagen var rolig och mycket trevlig =)
Var först hos Jeanette och lagade mat, starkt helt i min smak, lite mer synd om Elin som inte tycker om stark mat :S Något jag lyckats glömma? Usch jag som var helt säker på att hon tyckte om det!! Jaja kvällen var rolig iaf =)

Blev dansbandskampen, chips och dipp, vin och massa prat! Krogen sedan och kön var lång, men gick ganska snabbt för en gångs skull =) Väl inne tyckte jag att det var lite glest med folk, men sen blev det för mycket :P

Vissa borde inte få vara på dansgolvet... Usch var nära att jag knuffade några, men jag vill ju inte starta något sådant :P Var iaf roligt att få "shake some as".

Prade även med Jonna idag =) Och hon vet nog mer om mig än jag själv, visst då? ;P haha. Ska bli otroligt trevligt att träffas när jag kommer hem =) Som sagt jag saknar alla hemma!

Nu ska jag bädda ner mig i soffan igen och mysa lite till tv:n =)

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0