Good news!

Men jag vet inte om jag får avslöja... Uscha jag hatar sådant här, men glad är jag iaf =) Big news! hahahaha

Nä ska inte göra er nyfikna! Idag var jag i skolan, var helt okejj, kändes lite som pysseltimma =) Jag tror dock att jag tog på mig lite för mycket ansvar!! Om man hade hållt på med mönsterkonstruktion skulle man säga till, vilket jag gjort på gymnasienivå. Läraren ska sedan dela in oss i grupper och minst 1/grupp ska ha förkunskaper.. Denna vet ju lite mer osv.. Shit pommes frites tänkte jag efter jag räckt upp handen och EFTER hon sa vad det handlade om! jaja får väl se om jag minns något :P

Var sedna till knallen med Elin och hon köpte ne massa julpynt till granen =) Sååå roligt, jag har dock inte plats med en sådan här... Hon kände sig även lite små krasslig och vet inte om hon skall med ut i morgon =( Men jag ska messa henne hela kvällen så hon ångrar sig, ju fler desta roligare =)
Men det blir ju iaf jag och Jeanette =) Vi ska iaf äta middag tillsammans och jag står för kycklingen :D

Själv har man haft symptom för öroninflamation, men det känner jag egentligen inte. Jag har du laddat i tre veckor, tre ensama lugna helger! Jag ska ut!! :P Får väl åka till sjukhuset på söndag då :P

Nu är det Idol och jag ska även försöka att hitta något jag kan ha på mig i morgon... Och smörj ain mig med brun utan sol :P Haha annars ser folk darcula ute :P

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0